Turk User

Turk User

Turk User Dünyayı Ayağınıza Getiriyor!
 
AnasayfaPortalTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
MaNYaKJoJuK07
Destekleyen
Destekleyen


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 265
<b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 1004612
<b>Teşekkür</b> Teşekkür : 5555
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 07/09/10

Forum Başarısı
Forum Başarısı:
10000/100000000  (10000/100000000)

MesajKonu: bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun   Çarş. Eyl. 08, 2010 6:36 am











  • Msn Adresi vermek yasak verenleri eklemeyin size bir yol bulup keylog. yada virüs atabilir.
  • Char Verirken direk verilenlere bakın mesela ;

ID : hellsing
PW : 123456789

[Böğle bir üyelik yoktur!]


  • Char satma bölümü değildir satılık charları koymayın
  • Char verirken mümkünse resimli koyun
  • Özel mesaj ile vericem diğenleri bize bildirin.
Sorularınız olursa bu konu altına sorabilirsini


En son MaNYaKCoCuK07 tarafından Çarş. Eyl. 08, 2010 3:03 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://img269.imageshack.us/img269/9757/nznyk22334.gif
MaNYaKJoJuK07
Destekleyen
Destekleyen


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 265
<b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 1004612
<b>Teşekkür</b> Teşekkür : 5555
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 07/09/10

Forum Başarısı
Forum Başarısı:
10000/100000000  (10000/100000000)

MesajKonu: Geri: bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun   Çarş. Eyl. 08, 2010 6:36 am

yorum yogmu :DD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://img269.imageshack.us/img269/9757/nznyk22334.gif
MaRCoPoLo
Admin
Admin
avatar

Kötü Çocuk
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 532
<b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 2147483647
<b>Teşekkür</b> Teşekkür : 6270
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/08/10
<b>İş/Hobiler</b> İş/Hobiler : Takılıyoruz Öğle :D
<b>Lakap</b> Lakap : MaRCoPoLo
Metin2
Oyun Kurucusu
Fenerbahçe
Sura

Forum Başarısı
Forum Başarısı:
100000000/100000000  (100000000/100000000)

MesajKonu: Geri: bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun   Çarş. Eyl. 08, 2010 8:19 am

Kanka Ben Bişi Anlamadım Açık Anlat Yoksa Konuyu Kilitlemek Zorunda Kalırım..

---------- TurkUser.The-Up.Com Üye İmzası ----------
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
İnsan Paraya Benzer , Işığa Tuttuğunda Atatürk Yoksa Sahtedir..!
Forum Kurallarına Uyalım..!


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://turkuser.the-up.com
MaNYaKJoJuK07
Destekleyen
Destekleyen


<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 265
<b>Rep Gücü</b> Rep Gücü : 1004612
<b>Teşekkür</b> Teşekkür : 5555
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 07/09/10

Forum Başarısı
Forum Başarısı:
10000/100000000  (10000/100000000)

MesajKonu: Geri: bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun   Çarş. Eyl. 08, 2010 3:02 pm

METİN2DE OYUNU BIRAKMAK İSTEYENLER SEVAP YAPSINLAR DİE BÖLE Bİ KONU AÇTIM KANKA OUNU BIRAKANLAR BURAYA ID VE ŞİFRELERİ YAZSINLAR
NOT=AMA KESİNLİKLE PARA KARŞILIĞINDA SATILAN ÇARLAR BURAYA YAZILAMAZ!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://img269.imageshack.us/img269/9757/nznyk22334.gif
 
bedava çar alma-satma yeri :D bedava çar istiyorsanız bunu bi okuyun
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» amdan kılları alma yöntemi
» Facebook mu Twitter mi?
» mustafa sandal'ın özel hayatı
» Bir kadının en güzel yeri neresidir !!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Turk User :: Metin2 :: Metin2 Genel-
Buraya geçin: